Yapısal kablolama sistemi bir binanın veya bir işletmenin tüm kontrol ve haberleşme sisteminin sinyallerini analog ve dijital bir şekilde iletimi için yapılan tüm kablolama aktif ve pasif cihazlarından oluşan sisteme ve kablo çekme işlemine yapısal kablolama denir. Yapısal kablolama sistemi ile birlikte protokol bağımsız ve gelecekte oluşacak yeni standartlar için gerekli olacak ve ihtiyacınız olacak şartları tümüyle sağlamaktadır. Yapısal kablolama için gerekli olacak tüm ekipmanlar ve bu iş için gerekli olacak TSE belgeleri ve sistemin işleyişine dair bütün rutin evraklar ve gerekli hizmetler sitemiz tarafından sağlanmış olup siz değerli müşterilerimiz için en kaliteli hizmetin verileceği asla sizler tarafından göz ardı edilsin istemeyiz.
Yapısal Kablolama Hangi Ürünleri İçerir:
Yapısal kablolama sisteminin kurulumu ve çekilmesi için gerekli olan ekipmanları üreten firmaların bu kategorilere ve tüm endüstri standarlarına uygun, bağımsız laboratuarlardan sertifikalı, yaklaşık dört bin çeşit ürün ile gerekli olabilecek tüm izin ve evraklarına sahip olması gerekmektedir. Network ürünleri, raf ve kabinler, kablo taşıyıcıları ve rafları ile elektriksel koruma (UPS) sistemini içermektedir.
Yapısal Kablolamanın Önemi :
Bilgisayar sistemlerinin daha hızlı, sağlıklı ve problemsiz çalışabilmesi için, yapılacak olan netrwork kablolaması bu alanda oldukça fazla bir öneme sahiptir. Çoğu zaman kablolamaya yeterince gereken önem verilmediğinden dolayı, sağlıklı olmayan network kablolamaları üzerinde ciddi network problemleri yaşanmaktadır. Özellike bağlantıda ve iletimde gerçekleşen büyük yavaşlılık ve bağlantının ara ara kopması gibi problemlerin bir çoğu mühendislik formatlarına uyulmadan yapılan ve çekilen kablolama sisteminin oluşturduğu sorunlardan sadece birkaç tanesidir. Kablolama altyapısı baştan oldukça planlı ve projeli tasarlanıp yapılmalı ve kablolama işlemi gerçekleştikten sonra yıllarca kullanılmaya karşı sistemi güvenli ve bağlantı sorunları yaşanmadan taşıyabilmelidir. Yapısal kablolamanın önemi bağlantıda bu kadar önemli rol oynarken bu denli işinin ehli olamayan veya sallama diye tabir ettiğimiz baştan savma çeklen kablolama işlemi yapısal kablolama ilkesini tamamen kötüye kullanmakta ve sistemi kullanacak olan kullanıcıların ihtiyaçlarını tamamen yerle bir edecek derece de kötü sonuçlar doğuracak derece de olumsuzluklara yol açmaktadır.
Yapısal Kablolama Çeşitleri Nelerdir? :
Backbone (Dikey) Kablolama Yöntemi : Backbone veya vertical (dikey) kablolama da ana bir kablo ve bunun üzerinden bir ağaç gibi dağılan taşıyıcı kablo hatlarından oluşmaktadır. Genellikle haberleşme dikey olarak kattan kata bir şekilde yapılmaktadır. Tüm trafiği backbone taşımakdatır. Genelde bu iş için fiber optik kablo tercih edilmelidir. Ayrıca bu yöntem ile birlikte iyi bir data yolu oluşturulur.
2. Hortizonal (Yatay) Kablolama Yöntemi: Yatay kablolama hem yatay hem de dikey hatlardan oluşabilir. Bu iki hatlara izin veren yatay kablolama terminal ile merkez nokta kabul edilecek olan dağıtım merkezleri arasında yatay kablo çekilmesi ile oluşturulmaktadır.
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 80 cm
Uzunluk: 4 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 80 cm
Uzunluk: 3 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 80 cm
Uzunluk: 2 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 60 cm
Uzunluk: 4 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 60 cm
Uzunluk: 3 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
MB 50 HİDROLİK MANTAR BARİYER sağlam yapısı (hareketli kısım 304 paslanmaz çelik, alt kısım galvaniz, flanşör ve kapak alüminyum) ile yüksek güvenlik ihtiyacı duyulan ve bunun yanı sıra şehrin trafik akışının yoğun olduğu yerlerde yaya trafiğini aksatmadan yalnızca araç trafiğini engelleyecek şekilde tasarlanmıştır.Araç çarpması durumunda, mantar bariyer yatay yataklama sistemiyle, aracın önemli kısımlarını tahrip eder ve böylece araç hareket edemez.
Set İçeriği: 3 adet Mantar Bariyer, 1 adet Uzaktan Kontrol Paneli, 1 adet Kontrol Panosu
Kontrol/ Çalışma Voltajı 380 V 50-60 Hz
Açılma Süresi 3-5 saniye opsiyonel
Kompresör 30 Lt 50 Bar
Kontrol PLC Logic
Emniyet Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi IP 67
Yerden Yüksekliği 50 cm
Çalışma Sıcaklığı – 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik Evet
Ağırlık 80 kg
Tahrik Grubu 100 bar Hidrolik
Aksesuarlar Uzaktan kumanda, buton, KGS
Manuel Kullanım El krikosu (elektrik kesintilerine karşı)
Operating Voltage : 380 V 50-60 Hz Opening Time : 3-5 seconds (optional) Compressor : 30 Lt 50 Bar Control : PLC Logic Safety : Photocell/ Loop Sensor Protection Level : IP 67 Height : 60 cm standard (max. 90 cm.) Operating Temprature : – 20° C – + 60° C Integration with Controllers : Yes Dimensions : Optional, depending on the road wideness. Weight : 80 kg Drive System : 100 bar hydraulic Accesories : Remote Control, Button, Electronic Toll Collection Manuel Use : Control with handjack,in case of power cut.
MB 50 HİDROLİK MANTAR BARİYER sağlam yapısı (hareketli kısım 304 paslanmaz çelik, alt kısım galvaniz, flanşör ve kapak alüminyum) ile yüksek güvenlik ihtiyacı duyulan ve bunun yanı sıra şehrin trafik akışının yoğun olduğu yerlerde yaya trafiğini aksatmadan yalnızca araç trafiğini engelleyecek şekilde tasarlanmıştır. Araç çarpması durumunda, mantar bariyer yatay yataklama sistemiyle, aracın önemli kısımlarını tahrip eder ve böylece araç hareket edemez.
Set İçeriği: 3 adet Mantar Bariyer, 1 adet Uzaktan Kontrol Paneli, 1 adet Kontrol Panosu
Kontrol/ Çalışma Voltajı 380 V 50-60 Hz
Açılma Süresi 3-5 saniye opsiyonel
Kompresör 30 Lt 50 Bar
Kontrol PLC Logic
Emniyet Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi IP 67
Yerden Yüksekliği 50 cm
Çalışma Sıcaklığı – 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik Evet
Ağırlık 80 kg
Tahrik Grubu 100 bar Hidrolik
Aksesuarlar Uzaktan kumanda, buton, KGS
Manuel Kullanım El krikosu (elektrik kesintilerine karşı)
Yapısal Kablolama
Yapısal Kablolama Nedir ?
Yapısal kablolama sistemi bir binanın veya bir işletmenin tüm kontrol ve haberleşme sisteminin sinyallerini analog ve dijital bir şekilde iletimi için yapılan tüm kablolama aktif ve pasif cihazlarından oluşan sisteme ve kablo çekme işlemine yapısal kablolama denir. Yapısal kablolama sistemi ile birlikte protokol bağımsız ve gelecekte oluşacak yeni standartlar için gerekli olacak ve ihtiyacınız olacak şartları tümüyle sağlamaktadır. Yapısal kablolama için gerekli olacak tüm ekipmanlar ve bu iş için gerekli olacak TSE belgeleri ve sistemin işleyişine dair bütün rutin evraklar ve gerekli hizmetler sitemiz tarafından sağlanmış olup siz değerli müşterilerimiz için en kaliteli hizmetin verileceği asla sizler tarafından göz ardı edilsin istemeyiz.
Yapısal Kablolama Hangi Ürünleri İçerir:
Yapısal kablolama sisteminin kurulumu ve çekilmesi için gerekli olan ekipmanları üreten firmaların bu kategorilere ve tüm endüstri standarlarına uygun, bağımsız laboratuarlardan sertifikalı, yaklaşık dört bin çeşit ürün ile gerekli olabilecek tüm izin ve evraklarına sahip olması gerekmektedir. Network ürünleri, raf ve kabinler, kablo taşıyıcıları ve rafları ile elektriksel koruma (UPS) sistemini içermektedir.
Yapısal Kablolamanın Önemi :
Bilgisayar sistemlerinin daha hızlı, sağlıklı ve problemsiz çalışabilmesi için, yapılacak olan netrwork kablolaması bu alanda oldukça fazla bir öneme sahiptir. Çoğu zaman kablolamaya yeterince gereken önem verilmediğinden dolayı, sağlıklı olmayan network kablolamaları üzerinde ciddi network problemleri yaşanmaktadır. Özellike bağlantıda ve iletimde gerçekleşen büyük yavaşlılık ve bağlantının ara ara kopması gibi problemlerin bir çoğu mühendislik formatlarına uyulmadan yapılan ve çekilen kablolama sisteminin oluşturduğu sorunlardan sadece birkaç tanesidir. Kablolama altyapısı baştan oldukça planlı ve projeli tasarlanıp yapılmalı ve kablolama işlemi gerçekleştikten sonra yıllarca kullanılmaya karşı sistemi güvenli ve bağlantı sorunları yaşanmadan taşıyabilmelidir. Yapısal kablolamanın önemi bağlantıda bu kadar önemli rol oynarken bu denli işinin ehli olamayan veya sallama diye tabir ettiğimiz baştan savma çeklen kablolama işlemi yapısal kablolama ilkesini tamamen kötüye kullanmakta ve sistemi kullanacak olan kullanıcıların ihtiyaçlarını tamamen yerle bir edecek derece de kötü sonuçlar doğuracak derece de olumsuzluklara yol açmaktadır.
Yapısal Kablolama Çeşitleri Nelerdir? :
Backbone (Dikey) Kablolama Yöntemi : Backbone veya vertical (dikey) kablolama da ana bir kablo ve bunun üzerinden bir ağaç gibi dağılan taşıyıcı kablo hatlarından oluşmaktadır. Genellikle haberleşme dikey olarak kattan kata bir şekilde yapılmaktadır. Tüm trafiği backbone taşımakdatır. Genelde bu iş için fiber optik kablo tercih edilmelidir. Ayrıca bu yöntem ile birlikte iyi bir data yolu oluşturulur.
2. Hortizonal (Yatay) Kablolama Yöntemi: Yatay kablolama hem yatay hem de dikey hatlardan oluşabilir. Bu iki hatlara izin veren yatay kablolama terminal ile merkez nokta kabul edilecek olan dağıtım merkezleri arasında yatay kablo çekilmesi ile oluşturulmaktadır.
RB 80 Hidrolik Yol Bloğu (4 Metre)
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 80 cm
Uzunluk: 4 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
RB 80 Hidrolik Yol Bloğu (3 Metre)
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 80 cm
Uzunluk: 3 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
RB 80 Hidrolik Yol Bloğu (2 Metre)
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 80 cm
Uzunluk: 2 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
Q RB 60 Hidrolik Yol Bloğu (4 Metre)
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 60 cm
Uzunluk: 4 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
Q RB 60 Hidrolik Yol Bloğu (3 Metre)
Araç giriş çıkış kontrolünde günümüz teknolojisinin ulaştığı en güvenilir sistemlerdendir. Özellikle araçlı intihar saldırısı olan veya en üst düzeyde korunmayı hedeflemiş giriş çıkış noktaları için tasarlanmıştır. Aracın ağırlığı veya fiziki yapısı fark etmeksizin yüksek süratle bile çarpılması durumunda aracın altının ve yürüyen aksamının aldığı hasar nedeni ile daha içeriye gidememesi hidrolik yükselen yol bloğunun başlıca amacıdır. Tahrik sistemi hidroliktir. PLC kontrollü otomasyonu sayesinde her türlü buton, uzaktan kumanda, kart okuyucu ve benzeri kontrollere açıktır.
Kontrol/ Çalışma Voltajı :380 V , 50-60 Hz
Açılma Süresi :3-4 saniye opsiyonel
Açılıp Kapanma Kapasitesi :1000 defa (günde)
Kontrol : PLC Logic
Emniyet :Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi : IP 55
Yükselme Yüksekliği : 60 cm
Uzunluk: 3 metre
Statik Çarpma Yükü(yatay): Min. 400 Kn
Tekerlek Yükü(dikey) : 80 Kn
Çalışma Sıcaklığı :- 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik :Evet
Brüt Ağırlık :1500-1800 kg
Manuel Kullanım :El pompası (elektrik kesintilerine karşı)
Q RB 60 Hidrolik Yol Bloğu (2 Metre)
Aracı park etmek için mekanik mantar bariyerin anahtarı ile kilit açılır. El veya ayak ile bastırılarak mekanik mantar bariyer indirilir ve indikten sonra anahtarı vasıtasıyla kilitlenir. Aracınızı park yerinden çıkardıktan sonra mekanik mantar bariyer anahtarı ile kilidi açılır ve içinde bulunan piston vasıtasıyla otomatik olarak yerden yükselir ve anahtarı ile kilitlenir. Hareketli silindir Cr 304 paslanmaz IP 55 Koruma sınıfı Günlük 500 tur çalışma kapasitesi Tahrik grubu gazlı amortisör ST44 üzeri sıcak daldırma galvaniz gövde (hareketli kısım) Standart dış çap: 200mm, yükseklik:500mm
MB 50 Mekanik Mantar Bariyer
Aracı park etmek için mekanik mantar bariyerin anahtarı ile kilit açılır. El veya ayak ile bastırılarak mekanik mantar bariyer indirilir ve indikten sonra anahtarı vasıtasıyla kilitlenir. Aracınızı park yerinden çıkardıktan sonra mekanik mantar bariyer anahtarı ile kilidi açılır ve içinde bulunan piston vasıtasıyla otomatik olarak yerden yükselir ve anahtarı ile kilitlenir. Hareketli silindir Cr 304 paslanmaz IP 55 Koruma sınıfı Günlük 500 tur çalışma kapasitesi Tahrik grubu gazlı amortisör ST44 üzeri sıcak daldırma galvaniz gövde (hareketli kısım) Standart dış çap: 200mm, yükseklik:500mm
MB 50 Hidrolik Mantar Bariyer (4’lü Set)
MB 50 HİDROLİK MANTAR BARİYER sağlam yapısı (hareketli kısım 304 paslanmaz çelik, alt kısım galvaniz, flanşör ve kapak alüminyum) ile yüksek güvenlik ihtiyacı duyulan ve bunun yanı sıra şehrin trafik akışının yoğun olduğu yerlerde yaya trafiğini aksatmadan yalnızca araç trafiğini engelleyecek şekilde tasarlanmıştır.Araç çarpması durumunda, mantar bariyer yatay yataklama sistemiyle, aracın önemli kısımlarını tahrip eder ve böylece araç hareket edemez.
Set İçeriği: 3 adet Mantar Bariyer, 1 adet Uzaktan Kontrol Paneli, 1 adet Kontrol Panosu
Kontrol/ Çalışma Voltajı 380 V 50-60 Hz
Açılma Süresi 3-5 saniye opsiyonel
Kompresör 30 Lt 50 Bar
Kontrol PLC Logic
Emniyet Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi IP 67
Yerden Yüksekliği 50 cm
Çalışma Sıcaklığı – 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik Evet
Ağırlık 80 kg
Tahrik Grubu 100 bar Hidrolik
Aksesuarlar Uzaktan kumanda, buton, KGS
Manuel Kullanım El krikosu (elektrik kesintilerine karşı)
Operating Voltage : 380 V 50-60 Hz Opening Time : 3-5 seconds (optional) Compressor : 30 Lt 50 Bar Control : PLC Logic Safety : Photocell/ Loop Sensor Protection Level : IP 67 Height : 60 cm standard (max. 90 cm.) Operating Temprature : – 20° C – + 60° C Integration with Controllers : Yes Dimensions : Optional, depending on the road wideness. Weight : 80 kg Drive System : 100 bar hydraulic Accesories : Remote Control, Button, Electronic Toll Collection Manuel Use : Control with handjack,in case of power cut.
MB 50 Hidrolik Mantar Bariyer (3’lü Set)
MB 50 HİDROLİK MANTAR BARİYER sağlam yapısı (hareketli kısım 304 paslanmaz çelik, alt kısım galvaniz, flanşör ve kapak alüminyum) ile yüksek güvenlik ihtiyacı duyulan ve bunun yanı sıra şehrin trafik akışının yoğun olduğu yerlerde yaya trafiğini aksatmadan yalnızca araç trafiğini engelleyecek şekilde tasarlanmıştır. Araç çarpması durumunda, mantar bariyer yatay yataklama sistemiyle, aracın önemli kısımlarını tahrip eder ve böylece araç hareket edemez.
Set İçeriği: 3 adet Mantar Bariyer, 1 adet Uzaktan Kontrol Paneli, 1 adet Kontrol Panosu
Kontrol/ Çalışma Voltajı 380 V 50-60 Hz
Açılma Süresi 3-5 saniye opsiyonel
Kompresör 30 Lt 50 Bar
Kontrol PLC Logic
Emniyet Fotosel/ loop sensör
Koruma Derecesi IP 67
Yerden Yüksekliği 50 cm
Çalışma Sıcaklığı – 20° C – + 60° C
Geçiş Kontrol Sistemleri ile çalışabilirlik Evet
Ağırlık 80 kg
Tahrik Grubu 100 bar Hidrolik
Aksesuarlar Uzaktan kumanda, buton, KGS
Manuel Kullanım El krikosu (elektrik kesintilerine karşı)